luni, 29 noiembrie 2010

Craciun aiurea-n tranvai...

Nu s-a sfarsit inca Noiembrie si s-a dat startul la Craciun. (Colinde in magazine, decoratii, luminite)
-De ce au decorat de Craciun acum, mami? (sunt 15 grade afara si un soare...)
-Pentru ca spera ca daca incepem sa cumparam mai devreme or sa vanda mai mult.
Am jurat sa nu mai intru in niciun magazin pana pe 15 Decembrie. Nu de alta dar dupa 30 de zile de JingleBels si Felice Navidad in urechi eu devin ucigasa in masa!
Doamne si cat de mult imi place Craciunul!

3 comentarii:

  1. mda... nici noi nu intram in magazine din acelas motiv ;).
    In plus, eu mi-am promis de vreo 2-3 ani incoace ca nu voi pregati bradutul mai devreme de 20 decembrie, desi, in casa multor prieteni incepand cu 1 decembrie deja au braduletul impodobit si luminite la geamuri...

    Si este foarte greu sa-l convingi pe copilas de ce tu nu ai bradul impodobit cand altii il au deja...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu. Dar trebuie sa reusim sa-i convingem intr-un final sa nu devina victimele fara judecata ale societatii de consum de dragul consumului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Noi intotdeauna impodobim bradul in ajunul Craciunului. Ca sa vina Mos Craciun :-)
    Copiii stiu ca atunci e momentul potrivit si cu asta basta. S-au obisnuit cu ideea si ii considera pe ceilalti mult prea grabiti :-)

    Adevarul e ca o gramada de oameni tanjesc dupa Craciun, ar vrea sa-l permanentizeze cumva, si asta speculeaza si vanzatorii. Copiii pot intelege lucrurile astea, daca le sunt explicate.

    RăspundețiȘtergere