luni, 21 februarie 2011

10 ANI

Sambata Vlad a implinit un deceniu de viata.
Am organizat un "Tea party" in familie (buni, finii, etc.) in care am incecat sa re-creez ceaiurile din perioada victoriana. Invitatii au sosit la ora 5, desigur, au baut ceai englezesc cu lapte si au savurat beef sandwiches,  turkey sandwiches,  cucumber sandwiches, scones cu dulceata de portocale si alte nebunii. Ne-am prostit in ultimul hal, cu palarii si jobenuri, cu papioane si esarfe.
N-am facut o petrecere mare cu copii pentru ca este un an greu pentru noi din punct de vedere financiar (speram sa ne mutam pana la toamna in casa noua) dar asta mi-a dat o idee pentru tema petrecerii de la anul: "Ceaiul nebunilor". Inspiratie din "Alice in tara minunilor" de Lewis Carol. Invitatii sa vina cu palarii nebunesti si cu... nebunia dupa ei, desigur.
Jocuri: "Mitingul alergator", "Cricket", "Concurs de ghicitori fara raspuns" (Super cel din carte "Ce asemanare este intre un corb si o masa de scris?).

Un comentariu: