joi, 9 decembrie 2010

Placinta de pumni si mame de baieti

“Şi noi am fost adolescenţi şi toţi am greşit. Eu am încredere în justiţie şi sper să facă dreptate. Îmi pare rău pentru ce a făcut, nu merită să ajungi la puşcărie pentru o fată. Andrei e fiul meu, e tot ce mi-a mai rămas, mai ales că eu am mai pierdut un copil... a murit când era mic”, a declarat, miercuri doamna SENATOR Sorina Plăcintă, fost MINISTRU.

Deci: tanaul isi bate pritena in plina strada (de este nevoie sa intervina trecatorii) iar mami spune "nu merita sa ajungi la puscarie PENTRU O FATA". S-a vazut pe mapamond o vaca mai mare? De parca fata ii facea lui ceva!

Pe de alta parte tanara batuta, Iulia Harabula se pare ca este numele ei, il viziteaza pe iubit la inchisoare ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, in timp ca undeva, intr-un spital, un biet fraier zace cu fractura tripla pentru ca a incercat s-o scape din ghearele iubitului agresiv.

Urlu de durere pentru toate fetele si femeile din Romania care au CU ADEVARAT nevoie de aparare si in ajutorul carora, datorita acestei imbecile, vor sari din ce in ce mai putini trecatori.

http://www.agentia.org/monden/fata-pe-care-andrei-pl-cint-a-snopit-o-n-b-taie-se-nume-te-delia-iulia-harabul-i-are-22-de-ani-7567.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu