miercuri, 22 septembrie 2010

NICIODATA...

- nu voi spune despre noile generatii ca sunt din ce in ce mai slabe si mai incapabile sa continue ceea ce am realizat noi
- nu voi spune despre toata muzica noua ca este proasta si ca cea veche era mai buna.
(voi icerca sa ascult muzica - macar piesele cele mai bine cotate - oricat de idioate mi se vor parea in prima faza)
- nu voi caracteriza moda "din ziua de azi" ca fiind idioata si de nepurtat de catre oamenii normali
(voi incerca sa adaptez fie si o singura piesa daca ma avantajeaza)
- nu voi respinge un mijloc nou de locomotie (daca o sa se inventeze si o sa mi-l permit, desigur...)
- nu ma voi grabi sa ma simt superioara unui tanar, oricat de dubios mi s-ar parea la prima vedere
- nu voi refuza prietenia oamenilor care fac alegeri complet diferite de ale mele (atata timp cat ei, la randul lor, imi respecta alegerile si nu inceraca sa-mi vare pe gat adevarul lor).
- nu voi lasa frica de moarte si frica in general sa-mi conduca viata (asa cume e si cata e, viata mea merita traita cu bucurie si patima. Si nicio AMENINTARE cu meteorit, cu 2012, cu incalzirea globala, cu un iminent cutremur, razboi, taifun, etc. nu merita sa schimbe asta).

Un comentariu: